E-commerce Europe Trustmark Slapen Online Thuiswinkel waarborg Slapen Online

Klantenservice

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1. Kies een productcategorie (boxspring, matras, topmatras, etc.).*
2. Klik op het type dat je wilt kopen.*
3. Je ziet een afbeelding van het product met bijbehorende informatie.
4. Maak afhankelijk van het product keuzes als ligmaat, hoes, kleur, gewichtsklasse, gewichtsklasse partner en aantal.
5. Als je je keuze hebt gemaakt, klikt u op ‘in winkelwagen'
6. Je bevindt je bij winkelmandje. Bij deze stap 1 is een totaal overzicht weergegeven van het totaalbedrag inclusief BTW. Klik op 'Bestelling afronden' om naar de volgende stap te gaan.
7. Vul bij 'Betaalgegevens' je naam, adres en woonplaats gegevens in (je gegevens worden niet verkocht aan derden maar alleen gebruikt voor aflever- en factuurdoeleinden). Ook kan een afwijkend aflever- of factuuradres worden ingevuld. 
8. Klik op 'Volgende stap' om naar de volgende stap te gaan.
9. Vul de 'Verzendmethode' in. Klik op 'Volgende'
10. Vul de 'Betaalmethode' in. Klik op 'Volgende' 
11. Vul bij de laatste stap een eventuele opmerking in. Je moet wel akkoord gaan met de algemene voorwaarden. Klik als laatste op 'Kopen'. Je gaat nu de overeenkomst aan met betaalverplichting. Als je voor iDeal hebt gekozen dan wordt je geleid naar je bank betaal omgeving. Dit is een veilige omgeving. Wanneer er iets nog niet duidelijk is, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Totstandkoming van de overeenkomst

Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging vanuit Slapen Online van een door de Wederpartij verstrekte opdracht per e-mail is verzonden naar het door de Wederpartij opgegeven e-mailadres.

Leveringstermijn

Per product is in de webshop de leveringstermijn opgenomen. Over het algemeen geldt een levertijd van 1 tot 3 weken. Voor bijvoorbeeld maatwerk boxsprings kan de levertijd 1 a 2 weken langer zijn.

Indien een product dat tijdelijk niet op voorraad is, wordt besteld, zal indicatief worden aangegeven wanneer het product weer beschikbaar is. Vertragingen zullen per e-mail of telefonisch worden gemeld.

Betalingsvoorwaarden

Betaling geschiedt middels iDeal of Paypal tijdens de bestelling of via mobiele PIN / contant tijdens de aflevering. Het is mogelijk dat Slapen Online kleine producten per PostNL of andere bezorgdienst opstuurt. Om rembourskosten te besparen wordt aan u gevraagd om vooruit te betalen. Indien u hiermee niet akkoord gaat, sturen we het product onder rembours op. De rembourskosten zijn € 9,90

Indien sprake is van naleveringen, dan betaalt u de producten die geleverd worden.

Verzendkosten

Er zijn geen verzendkosten wanneer het orderbedrag hoger dan € 99,- is. 

Bij bestellingen onder de € 99,- worden verzendkosten berekend. Betaal je middels iDEAL (vooruit betaling) dan wordt slechts € 3,90 berekend. Bij remboursbetaling (betaling bij aflevering) geldt een tarief van € 9,90.
Uitzondering zijn grote producten zoals matrassen en bedden die naar de Wadden-eilanden dienen te worden geleverd. Hiervoor wordt per bestelling een speciaal tarief gerekend.

Voor het bezorgen in België rekenen wij EUR 50,-.

Niet goed - geld retour bij aanschaf matrassen / dekmatrassen

Indien u binnen 2 maanden na aankoop, niet tevreden bent over het matras, mag u deze aan ons terugsturen. Slapen Online stort u na ontvangst van matras het aankoopbedrag terug. Er worden alleen kosten (enkele Euro's) afgetrokken die betaalprovider Mollie berekend (voor tarieven zie hun website). 

Deze 2 maanden zijn overigens bedoeld om u de gelegenheid te bieden aan uw nieuwe matras te wennen. 

Beschikbare betaalmethoden:

Onze beschikbare betaalmethoden zijn:
- iDEAL
- PayPal
- Mister Cash (België)
- Factuur (betaling bij aflevering)
- Bankoverschrijving

Omruilgarantie bij aanschaf boxspring:

Mocht het comfort van een bij ons aangeschaft matras u binnen twee maanden niet bevallen, dan ruilen wij die zonder problemen in voor een ander matras. De matrashoes blijft in dat geval uw eigendom. De kern ruilen wij om voor een ander, door u gewenst type. Hiervoor betaalt u slechts 25 euro voorrijkosten en de eventuele meerkosten van het andere type matras. 

Op deze manier vindt u bij Slapen Online gegarandeerd altijd een passend matras!

U kunt bovendien altijd terugvallen op de fabrieksgarantie.

Garantie

Uw aankoop valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het product dient goed verpakt te zijn in karton en plastic zodat er geen water en vuil binnen kan dringen. Het product dient overeen te komen met hetgeen de consument in de showroom heeft gezien. De kwaliteit mag daar niet van afwijken. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft.

Annuleringen

Zolang uw product nog niet is geleverd, kunt u binnen een termijn van acht dagen uw bestelling kosteloos annuleren of wijzigen. 

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF) [47 KB] , maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retouren

Indien u niet tevreden bent, kunt u binnen veertien dagen na levering melden dat u het product wenst te retourneren. Grote producten (bijvoorbeeld een matras) halen we binnen veertien dagen na de aanmelding bij je op. Kleine producten (dekbed) kun je terugsturen per PostNl. De verzendkosten krijg je teruggestort.
Dit kost je niets; je krijgt je geld terug. 

Het betaalde bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden teruggestort.

Graag verwijzen we ook naar de uitgebreide informatie over het herroepingsrecht onder het kopje herroepingsrecht.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Klachtenprocedure:

Klachten product

Indien u een klacht heeft over de geleverde goederen dan kunt u contact opnemen met onze service desk op tel. 088-003 86 80. Binnen een termijn van veertien dagen komt onze serviceman bij u thuis om samen met u de klacht te beoordelen. In overleg met de klant wordt er een termijn bepaald om de klacht te verhelpen.

Klachten site

Wanneer u een klacht heeft over onze site in wat voor opzicht dan ook, dan nemen wij dit zeer serieus en zullen dit binnen 48 uur verbeteren en aanpassen.

Klachten service

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, of de benadering aan de telefoon, of het bezoek van uw klacht aan huis, geef dit dan direct door aan onze helpdesk. Wij zullen uw klacht serieus nemen en voor een passende oplossing zorgen binnen 48 uur. Komt u niet met Slapen Online tot een passende oplossing, dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel. www.sgc.nl

Klachten levering

Is uw bestelling beschadigd aangekomen of is er wat beschadigd aan uw boedel of inboedel bij het naar binnen brengen van uw artikel? Neem ook dan contact op met de servicedesk onder tel. 088 -003 86 80 en wij zullen binnen 48 uur met een passende oplossing komen.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."

U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Auteursrechten en intellectuele eigendomsrechten

Het is de gebruiker van deze website verboden gebruik te maken, daaronder het aanbrengen van wijzigingen begrepen, van de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, zoals bijvoorbeeld verveelvoudiging, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Gebruiker, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het louter gaat om privé-gebruik in relatie tot het product zelf. Onder intellectuele eigendomsrechten worden verstaan octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellenrechten en/of andere (intellectuele eigendom)rechten, waaronder tevens begrepen al dan niet octrooieerbare technische en/of commerciële knowhow, methoden en concepten.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x